23 Temmuz 2012 Pazartesi

Teknik Yapı'nın Daire Teslimi Anlayışı

Teknik Yapı'nın birkaç projesinden daire almış birisiyim. Ataşehir'deki Deluxia projesinden aldığım dairenin teslimatında iyice evin her yerini kontrol edemeden daireyi eksiksiz teslim aldığıma dair imzayı attım. Sadece mutfaktaki alçıpanda bir çatlama vardı, onu not ettirebildim çünkü daireyi teslim eden Teknik Yapı'dan teknik arkadaşın birçok teslimatı olduğu için acelesi vardı. Ben yine de hızlıca ışıkları yakıp söndürdüm, sifonun butonlarına bastım, kapıları, camları açıp kapadım, ankastre beyaz eşyaların kapaklarını açıp kapadım, muslukları açık kapadım ki bir arıza varsa hemen belirteyim.



Sonrasında, taşınma işlemlerine başladığımda:

  • Tuvalletteki spotun hemen patladığını
  • Salondaki prizin çalışmadığını
  • Mutfaktaki su bataryasından normal sıcaklıktaki şehir şebekesinden su akmadığını, sadece sıcak su aktığını,
  • Banyodaki duş başlığından su sızdığını
tespit ettim ve de teknik birime yazılı olarak ilettim.

Teknik sorumlu, patlamış spottan bahsettiğimizde "artık spot sorumluluğu size ait, daireyi teslim aldınız" dedi.

Teknik Yapı'nın kullandığı spotların dandik olduğunu zaten diğer projelerinde de tecrübe ettiğim ( 6 ay içinde 3 kez spot patlamıştı) için, bu spotların patlama nedeni olarak kullandıkları kalitesiz malzeme olduğundan eminim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder