9 Mayıs 2012 Çarşamba

Garanti Bankası'na bulaşmayın bence :)

Garanti Bankası'nın vahşi masraf politikası

"Masraf Kralı Garanti Bankası"

Garanti Bankası ile ilgili bu yılki deneyimlerim şu şekilde:

Şirketimizin ve kendi kişisel hesaplarımın bulunduğu Garanti Bankası özellikle 2012 yılı itibari ile müşteri memnuniyetinden ziyade "masraf  icat ederek, kesinti yapma" eksenli bir tutum sergiliyor.

Bu yıla kadar şirket olarak EFT/Havale işlemlerini bile ücretsiz gerçekleştirirken 2012 ile beraber aşağıda belirteceğim tüm işlemlere masraf öder hale geldik.

1) EFT : 2,5 TL/adet
2) Havale: 1 TL/adet
3) Takasa çek vermek: 3 TL/adet
4) POS ücretleri: İnaktif pos ücreti ve verimsiz pos ücreti: 30 TL/ay
5) İthalat için yurtdışına para transferi ( Swift Mesajı) : 15 TL
6) Belki de Türkiye'nin en pahalı döviz kurları için komisyonlar
7) Şirkete aldığımız ticari araç için, şahsıma ait hayat sigortası bedeli
8) Ve yakalayamadığım belki bir çok şey...

Ben Garanti Bankası'ndan bıktım, sanki bu yıl müşteriyi ellerinde tutmak onlar için hiç mühim değil. Tek hedefleri olabildiğince fazla parayı kazanıp her an Türkiye'den çekip gidecekmiş gibi kasalarını doldurmak.

Ben açıkçası, yine Garanti Bankası hesabımı açık tutmakla birlikte, asgari seviyede işlem yapıyorum.

Siz de 2012 yılında Garanti Bankası'nın masraf politikasına dikkat edin.

Kamuoyuna duyurulur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder