22 Ekim 2012 Pazartesi

En kötü çağrı merkezi olan firma? Bence D-Smart

D-Smart Felaketi

Evde mevcut bir digiturk aboneliği vardı. Lig tv paketinin de olduğu. Hem digiturk'ten de çok memnun olmadığım için hem de digiturk'ün vermediği ama d-smart'In verdiği maçları da izleyebilmek için bir hata edip d-smart üyeliği yapayım dedim.

İnternet ve tv birarada paketini seçeyim dedim. İlk gün kayıt bıraktım, "yarım saat içinde bir sms gelecek, ve de 12 saat içinde de sizi arayacağız " dediler. Ertesi gün D-smart'In çağrı merkezini aradım. Ki her aramada da en az 11 dakika bekledim. Bana denen şuydu. "Adınıza hiçbir kayıt gözükmüyor".



Çıldırmıştım, tekrar kayıt oluşturdum. Bu kez de evin açık adresi ile internet başvurusunun yapılamayacağı oldu. Binada onlarca internet kullanıcısı varken, nasıl olur da benim adresimi bulamadıklarını anlamamıştım.

Ayedaş elektrik faturamı ve binadaki mevcut telefon/internet abonelerinin telefon numaraları bilgilerini D-smart yetkililerine gönderdim ki mevcut altyapıya ulaşıp bir kontrol ettirebilsinler diye. Ancak bana tek söylenen, adres bulamadıkları ve internet bağlantısını yapamayaca oldukarı idi.


Kendi kafalarına göre, internet aboneliği başvurumu iptal ederek beni sadece tv abonesi yapmışlar. Ben de çağrı merkezindekilere "tek başına tv aboneliği istemediğimi,tüm d-smart aboneliğimin iptalini istediğimi" belirttim. Onlar ise bana 24 aylık taahhüt aldıklarını ve 2 yıllık ücreti peşinen ödemem durumunda iptal edeceklerini söylediler.

Ben de taahhütnamede 24 ay hem tv hem de internet aboneliği için imza attığımı ama bu hizmetin bir kısmını sağlayabildiklerini belirterek sonuçta söz verilen hizmeti alamadığım için hepsinden vazgeçebilmem gerektiğini belirttim....

İşte böylesine uzlaşmadan uzak, müşteri memnuniyetinden uzak, altyapısı ve çağrı merkezi teknolojiden uzak bir firma ile çalışmamanızı öneririm.

Bir de çağrı merkezinde sizi bekletirken şunu söylemiyorum mu çıldırıyorum " D-smart'ın renkli dünyasına hoşgeldiniz!!!"

1 yorum:

  1. DAHA KÖTÜLERİDE VAR İŞ BANKASINI ARADIGINDA BEKLEME SÜRENİZ 28 DAKİKANIN ÜSTÜNDEDİR DİYOR!

    YanıtlaSil